יום רביעי, 16 במאי 2012

צילומי הריון



אחרי שפרסמתי אתמול את הפרויקט "9 חודשים", שצילמתי ביחד עם חברתי לנה מדי שבוע,
הגיע הזמן לתת קרדיט גם לבעלי האהוב, שהרי בלעדיו כל זה לא היה קורה... :)  וכמו שאמרה לו אחת הדודות: "אתה הרי עיגלת אותה!" (ומכאן, אגב, ההשראה, לשם הקומיקס "עגולה".)

לפני כחודש הגענו ביחד לסטודיו התחלות, סטודיו מקסים לצילומי הריון ומשפחה בגבעתיים,
שם נהנינו מצילומים כיפים עם הצלמת בר, שהתאימה את סט הצילומים על פי הבקשות והאופי שלנו. ארנון הביא איתו כמובן את הטרומבון, שתמיד יוצא פוטוגני בתמונות ומקרין מזוהרו על המצולמים, ובמהלך הסט ניגן לנו מיצירותיו. תודה לבר ואורי המקסימים מסטודיו התחלות!
 uri@hatchalot.co.il 


באותו שבוע, הציעה לי ג'יין סירקין המקסימה, חברה שהכרתי לאחרונה, לבוא לצלם אותי בסביבה הטבעית של ביתי עם הבטן השמנמנה. ג'יין מצלמת מאז שהיא זוכרת את עצמה ולאחרונה החלה לצלם נשים בהריון. שמחתי מאוד והתרגשתי, הבית שבו אני גרה עכשיו הוא הבית של סבי וסבתי האהובים זכרם לברכה, בית שבו גדלתי, ממנו יצאתי בפעם הראשונה לכיתה א' וגם ביום החתונה התארגנתי בו והפכתי לכלה, לכן הרעיון מצא חן מאוד בעיני.

ג'יין הגיעה אליי ביום שישי בבוקר וברגישות ובסבלנות אינסופית מצאה פינות חמד בבית וצילמה תמונות מדהימות ועדינות. לג'יין יש עין נפלאה ויצירתית והיא זרמה עם הרעיונות והאופי שלי. ממליצה מאוד על החוויה המיוחדת. תודה ג'יין על הצילומים היפים!
לפייסבוק של ג'יין וזה המייל שלה: info@janesirkin.com

***
עכשיו אחרי שכבר צולמתי והצטלמתי מכל הכיוונים,  ובאמת עד שובע, הגיע הזמן ליורש העצר שיגיע, ויזכה לכל תשומת הלב, הפינוק והאהבה שמגיעים לו. שיהיה המשך שבוע טוב!

תגובה 1 :

  1. זכרתי את הפוסט המקסים הזה, לא ברור למה לא חשבתי לשאול אותך מלכתחילה! :)

    השבמחק