יום שני, 10 בספטמבר 2012

פילפילון


מאז ומתמיד אהבתי פילים.
השילוב הנדיר בין גודלם העצום וכוחם, לבין רגישותם ועדינותם הקסים אותי.


ביום שבו נולדתי, ובזמנים שבהם שכנים היו גם חברים,
קיבלתי במתנה מרוחל'ה השכנה פיל בד אדום (בתמונה אני והפיל האהוב)
אהבתי אותו כל כך, הוא עדיין נמצא איפושהו בבית ההורים...מרוט, דהוי ומחייך.


האהבה לפילים גדלה איתי,
ולרכב עם אבא על הפיל בלונה פארק היה אחת החוויות הכיפיות של ילדותי
"אבאל'ה בוא ללונה פארק נרכב על הפיל הקטן..." (זו היתה הגרסא שלי לשיר)





לפני כמה שנים נדלקתי על בחור רק בגלל שהיה לו קעקוע של פיל על הזרוע,
ובזכות זה שסיפר לי שהוא מתנדב בגן החיות עם הפילים. אפילו עשיתי על כך קומיקס...



מכל הסיבות האלו התרגשתי כל כך לקבל את החבילה הזו בדואר,
חבילה שידעתי שבתוכה הסתתר פיל מקסים, (בתמונה בראש הדף)
שנתפר באהבה ובכישרון גדול לאלוני בני מיפעת פורשר המדהימה.
את יפעת  הכרתי דרך הבלוג, היא הכינה את הפיל במיוחד לאלון וריגשה אותי עד דמעות.


גם אלוני שמח והתרגש כל כך מהפיל!
הפילוש רך ונעים כל כך! אהבתי מאוד את עצם העובדה שהוא פיל אמיתי! בצבע אפור, עם ניבים..ולא איזה צעצוע מתקתק ומסוגנן כפיל ילדותי. האזניים הורודות שלו עם הכפל המדויק הרסו אותי..והעיניים העצומות..פיל חולמני :)

יפעת פורשר תופרת בובות מתוקות למותג שלה קוראים אולי וזה הבלוג שלה
חוץ מזה היא גם בחורה מקסימה מיוחדת כשרונית ורגישה!

יפעתי תודה רבה על המתנה שלך מקווה שאולי הצלחתי להסביר כאן קצת כמה ריגשת אותי ואיך שמחתי שה"פיליות" עוברת מדור לדור וממשיכה גם לאלוני...
שיהיה לכולנו שבוע מקסים







תגובה 1 :

  1. גם לי היה פיל אהוב בילדותי, אני חושבת שהוא היה כתום ומתנפח, כן כן כמו כדור ים.
    הפילפילון של יפעת (ועכשיו של אלוני) הורס ומשגע, בטח אלוני אוהב למשוך לו בחדק או לאכול אותו... :) נשיקות לקטנצ'יק ותמסרי לו שנתראה בקרוב!

    השבמחק