יום שלישי, 8 באפריל 2014

Sex and The City - for Yes OH Gallery Exhibiton #1




שמחתי כל כך (!!!) כשהציעו לי להשתתף בתערוכה של YES oh Gallery!
כמובן שבחרתי מיד לעבוד על אחת הסדרות האהובות עליי: Sex and the city!





 העבודה על הדמות של קארי היתה הכי מענינת, ראשית התחלתי בפנים ובשיער
 שהם המאפיינים הכי בולטים שלה ושל יתר הדמויות.

 לקארי בחרתי את שתי התלבושות האהובות עליי ביותר בסדרה:
חליפת מכנסיים לבנה ושמלה מפוספסת עם פרח ענק שקארי לבשה בפריז, גזרתי פס פס מכל הפסים שאתם רואים כאן והדבקתי על החולצה (בדרך הדבקתי לעצמי גם שתי אצבעות). בטרם סיימתי את העבודה הרגשתי שזה לא זה עדיין...ובעוד אני מתלבטת איך להמשיך עברתי למירנדה:

 למירנדה, נמרת הקריירה -  בחרתי בנייר עם טקסטורה של נמר. נהניתי לעצב לה את השמלה שהיתה בהשראת שמלות וגזרות שהיא לבשה בסדרה
אבל עדיין הרגשתי שזה לא זה ואז הבנתי מה הבעיה:

הרגשתי שאני רוצה לאפיין את הדמויות בצורה יותר אייקונית, פחות שילבשו בגד שיזוהה ספציפית על ידי מעצב מסוים, או בד שכבר יצא מהאופנה בינתיים, ויותר להראות את רוח הדברים...לבדל בין הדמויות על ידי הבגדים ולשים דגש על הסגנון והסטייל של כל אחת.
אופנה באה והולכת וסקס (והעיר) תמיד נשארת! :) הרגשתי שבנוסף אני רוצה שכל הזוהר והגלאם שיש בסדרה יבוא לידי ביטוי בחומרים שאני משתמשת בהם...אז החלטתי ללכת על נצנצים!!!

לכל אחת נתתי צבע משלה.

 בהתחלה הסתחררתי והסתנוורתי מכל ניירות הנצנצים שקניתי בחנות :) ולא עשיתי כלום.
(המוכרת היתה בטוחה שאני אמא ל10 בנות בודאי...ואני מלמלתי..לא זה בשבילי)
לאט לאט התגבשו לי השמלות בראש - הסתכלתי הרבה על הבידול של הדמויות בסדרה והסגנון של כל אחת. לקארי עיצבתי בהתחלה שמלה קצרצרה עם פרח גדול בכתף, אבל עדיין הרגשתי שאני צריכה לתת לה יותר נפח ויותר מקום, הלא היא כוכבת הסדרה!
אז בהשראת השמלה מהפרק בפריז יצרתי שמלת שכבות נפוחה וכייפית. שבהמשך היא גם תתעופף איתה ברחבי העיר :) היות וקארי היא בעיני הכי רומנטית ופילוסופית מבין הבנות, אפילו לא עשיתי לה רגליים, ונתתי לה לעופף עם השמלה בשמי העיר!



 את מירנדה ושרלוט היה קל יותר לסגנן, למירנדה בחרתי נייר נצנצים כחול שידגיש את הג'ינג' ואת השמלה עצמה תפרתי בגזרה זהה לזו שעשיתי מהנייר המנומר.
לשרלוט בחרתי צהוב בננה - והכנתי לה שמלה עם מחשוף מרובע בהשראת השמלות שלבשה בסדרה. סמנתה - שמלת מיני הכי קצרה שיש ועגילי כסף ענקיים.


 ...Meanwhile...Downtown

את העיר ניו-יורק יצאתי מקופסאות עטופות בטפט נוצץ, גם כרמיזה על תרבות השפע: שופינג, כסף, קופסאות נעליים... וגם מייצגות את העיר עצמה....אספתי המון קופסאות..משחות שיניים, קרם ידיים, בשמים שעוד לא פתחתי, ניילון נצמד ו - טוב בעצם אני לא יכולה לגלות את כל הסודות!

כיוון שאני גם מאוד אוהבת טיפוגרפיה רציתי לשלב את שם הסדרה כחלק בלתי נפרד מהאיור:
את השם sex and the city חשבתי בהתחלה לכתוב בכתב מחובר מסרט זהב מסתלסל. בתמונה אפשר לראות ניסיון של האות S


 בסופו של דבר ויתרתי החלטתי שהיות והבנות כולן עדינות עם שמלות מתנפנפות ושיער מתעופף ברוח, יהיה טוב דווקא שיהיה כיתוב חזק בפונט המקורי של הלוגו שייתן איזון ועוגן בתוך הפריים.
הדפסתי את הלוגו המקורי בגודל הרצוי וגזרתי את האותיות מנייר הנצנצים הורוד - בהתאמה לשמלה של קארי - מזל שהצטיידתי בנצנצים עד שנת 2088! :)



את רונן פגשתי לראשונה כשבא אליי הביתה לצלם אותי לסרט על הmaking of של התערוכה.
סרט מדליק שבו רואים את האמנים עובדים על הפרויקטים...ובפרויקט שלי רואים איך אני מכינה את השיער של קארי...מי היה מאמין שקארי ואני נופיע על אותו מסך? :) :) :)
הנה פריים מתוך הסרט, כדאי לכם לראות, באתר www.yesohgallery.co.il


את העבודה עצמה צילם חגי מרום המקסים בסטודיו המדהים שלו 
זה היה ממש לא פשוט עם כל הנצנצים וההברקות, אך חגי עשה את עבודתו נאמנה במשך שעות
עם המון תשומת לב ואהבה! והתוצאה יצאה מדהים!!! תודה חגי!!!




והנה הצצה לחלק קטן מהעבודה המוגמרת.. רוצים לראות את כולה?
בואו לתערוכה! היא מוצגת שם בגודל של 7 מטר על 2 מטר, בין עבודות מקסימות אחרות!





נתראה בתערוכה!

תגובה 1 :

  1. OMG!
    זה מהמם ברמות!!!
    וואו....
    מיותר לציין שזו הסדרה האהובה עלי!

    השבמחק