יום שלישי, 3 בפברואר 2015

דו״ח במטרו שהפך ליצירת אמנות לתערוכה ״חוצלארץ״

מתרגשת! נתבקשתי ליצור עבודה לתערוכה שווה ומגניבה בנושא ״חוצלארץ״,
שתיפתח ביום חמישי הקרוב בגלריה בנימין בתל אביב :)
(נראה שסביבי כולם טסים לחו״ל...ואני בינתיים כותבת על זה ומאיירת את זה, נו מילא)


עבודת הקולאז' שעשיתי לתערוכה שזורה בכרטיסים, מפות, תלושים וברושורים שאספתי בנסיעותיי, אני תמיד אוהבת לאסוף את כל הפתקים, הכרטיסים (יש כאן אפילו דו״ח שקיבלנו במטרו כי קנינו כרטיס לא נכון :) הטיפוגרפיה באירופה כל כך יפה :) 



בדרך כלל אני מדביקה אותם ביומני המסע שלי כמזכרת, הפעם החלטתי לתת להם תפקיד מפתח בעבודתי, והם הובילו אותי למסע כייפי, מרגש, צבעוני ומרתק - שאספר על מאחורי הקלעים שלו בפוסט הבא. :)

אבל לא אקלקל לכם את ההפתעה, בואו לפתיחה ביום חמישי הקרוב בשעה 20:00
גלריה בנימין. רחוב צ'לנוב 28 תל אביב, ותראו את היצירה המוגמרת בגדול יחד עם עבודות של עוד אמנים מדהימים ביניהם: לילך מדר, קרן שפילשר, זויה צ'רקסי, שגיא אשין ועוד.


כאן יש קישור לאירוע בפייסבוק עם כל הפרטים המענינים - מחכה ומתרגשת לראותכם!

4 תגובות :