יום שבת, 14 באפריל 2012

קרן ואני - פורטרט טוב ויפה :)

לאחר שהתוודעתי לבלוג המקסים של קרן שביט "טוב ויפה", אשר עורר בי כל כך הרבה השראה ושמחה, החלטתי, לאחר שיחה עם קרן המקסימה והצבעונית בפני עצמה, ובעידודה, להתחיל פרויקט של פורטרטים של כל מיני נשים שמעוררות בי השראה. אז הנה הפורטרט של קרן, אשר ישר מתחברת אצלי למשהו ביתי, כייפי, שלם ושמח. הפורטרט הראשון בסדרה נמצא בפוסט אפי ואפונה :) 
ועליו גם כתבה קרן בבלוג שלה בפוסט מיוחד כי הוא התחיל בעצם את הקשר המיוחד שלנו.

אם אהבתם את איורי הנייר אולי תאהבו גם את:


ניתן להזמין ממני פורטרטים בהזמנה אישית,
נא לפנות למייל שלי: efchek@gmail.com

שיהיה שבוע כייפי ומלא השראה לכולנו!

3 תגובות :

  1. אוווו איזה יופי! ראיתי שאת מאיירת כל מיני בלוגריות אופנה וגם אני רוצה! גם אני! גם אני! (ביקשה בחביבות). אפשר גם? (התחננה). זה הבלוג שלי, כדאי לאייר אותי, אני צבעונית ויש לי המון טרפיק ואני מתחננת!

    שרונה :-)

    השבמחק
  2. איזה כיף לראות מפגש בין שני בלוגים שאני אוהבת :)
    הבלוג והקולאז' (סיילים...) של קרן אכן מעוררי השראה
    והקולאז' שלך מקסים! מחכה לראות את שאר הדמויות שמעוררות בך השראה...

    השבמחק
  3. תודה רבה! איזה כייף :) ניתן להזמין ממני פורטרטים בהזמנה אישית,
    נא לפנות למייל שלי: efchek@gmail.com

    השבמחק