יום ראשון, 22 במרץ 2015

חכם, תם, רשע, נחמדה, מצחיק ונודניק :)





כשמתקרב פסח אני תמיד מתרגשת, ומרגישה חיוך לא מוסבר של הנאה מתחיל לדגדג לי את הפנים. לא יודעת אם זה בגלל האביב שמגיע וכל החרציות שאני רואה בכל מקום, או בגלל שכבר אפשר ללבוש בגדים יותר יפים וכיפיים ולהתחיל ללכת לים, וגם בזכות המפגש המשפחתי שאותו אני מאוד אוהבת.


השנה החלטתי להעביר את החיוך שלי הלאה וליצור עבורכם צלחות מאוירות של בני המשפחה. הרעיון הזה צץ לי כבר לפני כמה שנים כשעשיתי את הקומיקס ״עגולה״ על ליל הסדר וציירתי את בני המשפחה שלי וכל המשפטים המצחיקים שהם אומרים. על הצלחות המאוירות אפשר להפיח חיים בדמות כל בן משפחה, חכם, תם, רשע, נחמד, מצחיק או נודניק :)


אז מה צריך לעשות? פשוט לשלוח לי למייל תמונה ברורה של בני המשפחה
לציין מה רוצים להזמין, ספל, צלחת, סט או צלחת משפחתית - לציין טלפון 
ומשם נמשיך יחדיו :) efchek@gmail.com 

מחירים: צלחת חלקה - 120
צלחת וינטג' עם עיטור פרחים - 150
צלחת משפחתית - 350
ספל - 80
ספל שנוסף לצלחת - 70



ויש גם מחיר מיוחד בהזמנת סטים! תלוי במספרם של בני המשפחה :)



וכאן עוד איורים שעשיתי על צלחות פורצלן
(התפרסמו במגזין ״נישה״ לעיצוב הבית) 


שיהיה שבוע אביבי ומשמח! אפרת efchek@gmail.com

המחירים אינם כוללים משלוח - הפורטרטים הנם על פי פרשנות אישית של המאיירת - המזמין יודע שהאיורים אינם מדויקים כמו צילום -
 אין אפשרות לתיקונים על גבי הצלחות והכוסות - טל״ח

11 תגובות :

  1. אפרת זה פשוט נפלא!! במיוחד אהבתי את האיור על סטים שעוברים במשפחה. גם אקולוגי וגם משמעותי להעביר אחר כך לדור הבא. נהדר!!!

    השבמחק
  2. אין אין את גאון!!!! יש לך ראש משוגע!!

    השבמחק
  3. אני כל כך אוהבת את מה שאת עושה!!
    זה פשוט מהמם!
    מתנה מושלמת

    השבמחק
  4. ניתו להזמין גם לאחר פסח?

    השבמחק