יום שני, 1 בדצמבר 2014

איך נולד לי תינוק, נסיכה, משופם, פיראט ועוד ילדים מעץ :)

כולם שואלים אותי בזמן האחרון:
אז איך באמת התחילו הסביבונים?
החלטתי לגלות :)





 מאז ומתמיד אני מתענינת בפרצופים של אנשים.
תמיד מענין אותי להסתכל ולראות, גם את היחסים בין אברי הפנים וגם את ההבעות.
את התכונה הזו ירשתי כנראה מאבי, אשר זוכר פרצופים של אנשים ומזהה גם אנשים שפוגש לאחר 40 שנה מבית ספר יסודי :)

מה שמעסיק אותי הרבה כמאיירת זה השאלה - מלבד ההבעה, מה הופך פנים מסוימים לחמודים, אחרים למצחיקים, אחרים ליפים, מפחידים, מזמינים? 


אז בזמני הפנוי אוהבת תמיד לשרבט פרצופים...יכולה לעשות זאת לנצח.
גם הסביבונים התחילו משרבוטים של פרצופים, שרבוטים בתוך עיגול.





למה בתוך עיגול? ראשית אני מאוד אוהבת עיגולים :) העיגול הוא צורה הרמונית.

שנית, היות ובאיור האפשרויות הן אינסופיות אני תמיד אוהבת לתחום את עצמי בתוך מגבלה עיצובית, כך אני מאתגרת את עצמי ועל ידי יצירת המגבלה הזו תמיד יוצאים דברים מענינים.


(בתמונה: הולדתו של עיגול חמוד).

אז אחרי שהחלטתי לצייר פרצופים על עיגולים, בעקבות הסקיצות, הנחתי לי כמה סביבונים על השולחן וניסיתי לדמיין איזה פרצופים ואילו דמויות אני הולכת לצייר עליהם. מה שידעתי בודאות זה שלאחד מהם יהיה שפם! אני חובבת שפמים (מצוירים בלבד!) בעלי מתמרמר שאני לא מרשה לו לגדל שפם - אני אומרת לו שאני מסכימה תמיד לצייר לו אחד :)


אז לקחתי כמה סביבונים וכמה טושים, והתחלתי לצייר להנאתי על הסביבונים..בלי לחשוב יותר מדי, אלא לתת לדמויות להיוולד מעצמןץ
לבסוף נערמו על שולחני כל מיני טיפוסים (חלקם מפוקפקים קצת, בואו נודה על האמת)
 והתחלתי באודישנים - מי יבחר להיות סביבון?


מפאת חיבתי למשופמים נבחר כמובן המשופם השרמנטי. 


וכך הוא נראה כסביבון:


הוא היה נראה לי אבהי במיוחד אז החלטתי לצרף לו בני משפחה, וכך הצטרפו אליו:בת ורודה, אמא, חתול ותינוק מתוק.




הופתעתי מגודל ההצלחה של הסביבונים, הם קיבלו המון אהבה מהאנשים והיה כייף לראות איך כל אחד אוהב במיוחד סביבון אחר ״אני חייבת את החתול!״ ״מתה על התינוק!״
 השנה צירפתי למשפחת הסביבונים את שרגא הפירט ואת שונמית הנסיכה הביישנית.
למי שמעונין לקרוא עוד על הפן האישי של הדמויות והקשר שלהן אליי מוזמן להיכנס לכאן ולקרוא :)


והנה ראיון לבלוג המדליק ״רובע צפון מזרח״ שפנה אליי בעקבות הסביבונים, גיל מרטנס המקסימה ראיינה אותי על השראה ודרך יצירתית.

למי שמעונין להזמין את סביבוני הבוטיק המקסימים עשויים עץ בגודל גדול (קוטר 10 ס״מ)

 אפשר להזמין אותם דרכי ישירות במייל efchek@gmail.com, בפייסבוקבחנות האינטרנטית שלי בETSY

וגם בחנויות הבאות:


7 תגובות :

  1. הסביבונים הכי שווים בארץ...בעולם:)
    פוסט מקסים

    השבמחק
  2. הסביבונים הכי שווים שיש! תודה על ההצצה אל מאחורי הקלעים, תהליך מקסים :-)

    השבמחק
  3. איזה פוסט מדליק ומלבב (אני משתמשת בשמות תואר מהווי חנוכה), לשנה הבאה אני מזמינה סביבון של שועל או ינשוף :-)

    השבמחק
  4. נהדר... איזה כיף שהזמנתי לי ארבעה סביבונים. כל אחד במשפחה יקבל אחד משלו :-)

    השבמחק
  5. אני כבר מחכה לפגוש את שרגא הפירט שהזמנתי! הבן שלי בדיוק בשלב הסביבונים והוא מתרגש מכל סביבון חדש... אלו גם מתנות מצויינות לחו"ל למי שנוסע בתקופה הקרובה... שם בקריסמס/חנוכה יש המון יהודים שישמחו להתחדש בסביבון מתוק...

    השבמחק
  6. תהליךמרתק. איך אני אוהבת לקרא את תהליכי היצירה של אומנים. ולנו יש את הנסיכות כמובן. הצלחה מסחררת

    השבמחק