יום רביעי, 27 בינואר 2010

פוסט ארוך שעיר ושמנמן כמו...

כל החברים שלנו כמעט ילדו, יולדים,
או מתכוננים ללדת או חושבים על שמות של ילדים.


איזה מתוקימים. לנו יש חתול. חתול מתוק שהוא גם תינוקוהוא גם סבא. (בעיקר בראש חודש).הוא גם אמן ונותן לנו המון השראה.
למשל פעם רצינו לעשות ניסוי ולראות אם אפשר להפוך אותו לארנב (גוסטב),
כי גם ככה יש לו חמידות של ארנב וסבלנות של פיל, אז ארנב עדיף (בגלל הגודל)
להלן ראיה הסטורית מתוך מחברת הניסוי:


(הניסוי לא הצליח וג'ון נשאר ג'ון, וכך לימד אותנו עוד דבר או שניים על קבלה עצמית)
לעיתים ההשראה היתה יותר מבודחת ואסוציאטיבית
וכמו בהרבה מקרים,
דווקא הרעיון המבודח הביא לתוצאות בשטח:

התכנונים לתחפושת פורים, שהיתה פרויקט עם בריף של מאות בשנים,
כללו כמובן גם את החתול בתפקיד ליסה - חכמה, קטנה, צנועה ואי אפשר בלעדיה.


אך לבסוף החלטנו על משהו נוסטלגי יותר, וג'ונסי נשאר מחוץ לתמונה, אבל פרגן.
שמתם לב שבחבובות אין תפקידים ראשיים לחתולים?




ג'ון השתתף איתי בפרויקט של הפקת צילומי אופנה למעצבת מירית ויינשטוק
"when i woke up that day i wasnt a cat anymore"
הפרויקט המלא:
efrathasson.carbonmade.com/projects/2359322


לעיתים חוץ מלהיות תינוק וסבא, הוא גם דוד פולני
"אני יושב לבד בחושך, אז מה אם יש לי ראית לילה"



אבל רוב הזמן הוא נסיך, דוכס, רב המשרתים שלא נוקף טלף ואדון הבית


בקומיקס שעשיתי, על פי שירה של טובה גרטנר, הגיח לפתע, והפך גם אותי לחתולה באופן קפקאי.


ואפילו בסטודיו שעבדתי בו, סדובסקי ברלין, http://www.sberlin.co.il
נעזרתי בהשראתו של ג'ון באיור ספר תינוקות למותג לייף
אני יכולה בוודאות לומר שאני קשורה אליו עם הזנב לטבור

וכמובן שאם תהיה לו חברה אבחן אותה ב-7 עיניים

יש יפים ממנו אך אין יפים כמותו

ג'ונסי, לאחרונה אתה מתרחק מהמחשב ופחות ופחות דורך לי על המקלדת כשאני מנסה לעבוד,
אולם כשאני מציירת אתה עדיין בא ומתיישב בחיקי או על היד שלי שבדיוק מחזיקה את העיפרון.
וכמו שהבוקר הרגשת שהיה לי סיוט ומיד באת והתכרבלת בחיקי עד שנרגעתי,
אני רוצה לבקש ממך שתמיד תמשיך לשמור עלינו וללמד אותנו על אהבה ונתינה ללא גבולות.
ומי שיורק כשהוא רואה חתול שחור, כנראה יש לו כיח בגרון.


thats all cat





אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה