יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

שלום, מחשב

בסוף השבוע הקרוב אפרד לשלום ממחשב הפיסי הישן שלי.
לאחר 7 שנים שבהן שירת אותי נאמנה אני מחליפה אותו במק צעיר וחתיך יותר.
כחלק מהפרידה הטכנית עברתי על המון תיקיות וקבצים. במהלך השיטוט קלטתי כמה עברנו יחד. 5 דירות, 4 שנים של לימודים, 3 שנים של "החיים האמיתיים", 2 שולחנות, 1 מחשביינו :)

במשך התקופה הארוכה הזו, שהתקימה בדיוק בפרק בחיים שהכל מתחלף ומשתנה סביב: ערי מגורים, שותפים לדירה, חברים, בני זוג, מזג אויר ולחות שהשפיעו עמוקות על השיער ועל מצב הרוח, הוא תמיד היה שם בשבילי, יציב ואפור כמו פיל בטון חביב ורציני. בהתחלה כשרק הגיע וגאל אותי מחוות המחשבים של בצלאל בשעות המאוחרות של הלילה, בהמשך, כשעוד לא התחברתי לאינטרנט והייתי מעבירה אליו קבצים מהמחשב של השותף בלחץ אטומי, אחר כך, כשהייתי מבלה בו שעות בצ'טים עם כל מיני מפוקפקים וגם עכשיו כשאני בקושי משתמשת בו, בשל התחליף הצעיר, הוא עדין מקבל אותי בשמחה, ולמרות שמו, אינו מחשבן חשבונות.

תהא נשמתו צרובה בדיסק און קי.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה