יום שלישי, 31 במאי 2011

Colors of the day - Golden Green

 לפני ימים מספר שמתי לב שהצבעים השולטים בתלבושתי ובתיקי הם זהב, וירוק. אומרים שירוק הולך עם ג'ינג'י, אמנם אני כבר לא ג'ינג'ית אלא שחורג'ינית אך אין מה לעשות אני עדיין חמת מזג. 

A few days ago i have noticed that the main colors i wear are gold and green. people say that green goes with read heads, and even though I'm not a red head anymore i still have the hot temper,





בכריכת ספר הסקיצות הדבקתי תצלום מתוך הקטלוג של אפרתה (שם נחמד) שעבר מטמורפוזה קלה, בעזרת עיניים זזות וטושים בלתי מחיקים, משקפי שמש זהובים וצעיף ירוק שקניתי ביום שבו סבתי נפטרה. 

I made a collage on my sketchbook with a picture from Efrata's catalog. my golden sunglasses and a green scarf which i bought the day my grandmother died.




את הארנק הירוק קנה לי ארנון ליום הולדת בשנה שעברה, ואת הארנק השני קיבלתי מהסופרפארם כשבתוכו דוגמיות של קרמים, אני לוקחת את שניהם בתיק ויש ביניהם חלוקת תפקידים: בארנק הגדול: כרטיסי אשראי, זיכויים, פתקים וקשקושים, ובארנק הקטן והזוהר: כרטיס עובד, קליקר שפותח את דלת המשרד וויטמינים. בל נשכח את קרמיט הגיבור, שהיה עד לפני שבוע מחובר לטלפון הסלולרי הישן ישן ישן שלי וכעת נותר בדד.

My husband bought me the green wallet on my last year's birthday, and the other one i got from the superpharm with creams samples in it. i carries the two of them with me. 


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה