יום שבת, 23 במרץ 2013

סרטון האנימציה הראשון שלי - פסח שמח!


שמחתי כל כך כשאלון שטיאט, חברי המוכשר, הציע לי להשתתף בסרטון האנימציה שהוא עושה לפסח עבור קרן שוסטרמן. בסרטון ילדים המספרים את סיפור פסח בסגנון חופשי ואנימציה מתחלפת על פי איורים של מאיירים שונים: אלון, רונן הרטן ושלי, המנפישה את רעיונותיהם הפרועים. אלון אהב במיוחד את סגנון גזרי הנייר שלי והחלטנו שנלך על זה! אנימציה זה חלום ישן שלי ושמחתי כל כך שהיתה לי הזדמנות להגשימו :) אני קיבלתי את החלק שבו משה מבקש מפרעה לשחרר את עם ישראל, פרעה לא מסכים ואז מתחילות מכות מצרים.


היה מעניין מאוד לעבוד על הדמויות, מצד אחד היו צריכות להיות ייחודיות ומצד שני היו צריכות להשתלב בקו הכללי של הסרט ולהתאים לסגנונות האיור השונים שבו. למדתי הרבה מאלון על עיצוב דמויות דרך האיור של פרעה ושל משה. הייתי צריכה ממש להזדהות טיפה עם פרעה הרשע כדי להצליח :)


הקטע של מכות מצרים היה מצחיק ומאתגר, היה צריך להכניס את כל המכות (חלקן מומצאות, כמו פצעונים ושיעורי בית ללא הגבלה) בכמה שברירי שניות וגם לחשוב ולתכנן את המעברים ביניהם. הייתה דרושה הפשטה של הדמות של פרעה הסובל, וכמובן הרבה הומור. נהניתי במיוחד לאייר אותו בכל המכות והאנימציה שאלון עשה היתה מדליקה! יחד עם המוזיקה והסאונד יצא ממש מצחיק! מה דעתכם?


  


וזה הסרטון המלא: צפייה מהנה!



העבירו את הקישור הלאה ולחברים ומשפחה :) 
 (רשימת הקרדיטים המלאה של הסרט בקישור)

חג שמח ומצחיק!

2 תגובות :