יום ראשון, 20 בינואר 2013

שולחן הקופים

זה שולחן הקפה המשופץ שלנו. מאז שאלוני החל להתרוצץ הפך הסלון לאצטדיון מרוצים ענק ואנחנו מצמצמים את רהיטנו. שולחן הקפה הקודם היה גדול מדי ותפס שטח זחילה נדל"ני יקר ערך ולכן החלטנו להשתמש בזה. השולחן עצמו בן יותר מ50 שנה ועלה רק כ-3 לירות כפי שמעידה המדבקה שבצידו האחורי (כלומר בתחתיתו).


על אף שאני חובבת נוסטלגיה ווינטג אני דווקא לא משתגעת על מחזור של ספרים ישנים והפיכתם לחומרי גלם של עטיפות מחברות ועוד. ספר זו יצירת אמנות בעיני וצריכה להיות סיבה טובה לפרק אותה. (חברתי לנה רבנקו, האמנית המדהימה עובדת הרבה עם דפים מספרים ישנים אולם אופן ההתיחסות שלה לספר ולטקסט הוא אחר ונותן כבוד לחומר)  ולמרות שאוהבת את המראה של מחברות כרוכות בדפים מספרים ישנים זה תמיד עושה לי קצת לא נעים בגוף, לראות איך חתכו את המילים והאותיות באופן גס כדי להתאים לגודל של המחברת או הקופסא. במקרה הזה גם אני השתמשתי בדפים מתוך ספר ישן, כרך על קופים של אינציקלופדית "לייף", אבל המצפון שלי "נקי" היות והספר היה צמוד לקיר הספריה הישנה שלנו ובשל הרטיבות שבקירות התפורר כליל והצלחתי להציל רק כמה דפים. דמות הקוף משמאל הזכירה לי את גולום משר הטבעות, הוספתי לו גבות בלונדיניות ואת שמו על התמונה. מה שמו האמיתי של הקוף? ובאילו יבשות חי?
את זה יידע רק מי שיבוא לשתות אצלי קפה:)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה