יום שני, 6 במאי 2013

Scrawl Magazine - DAY & NIGHT

נפל בחלקי הכבוד הרב להשתתף במגזין איור מגניב במיוחד Scrawl Magazine
שהיה עד עכשיו כאפליקציה מגזינית ב i-pad וכעת יצא במהדורת כיס מיוחדת לאייפון! 
מייסדי ועורכי המגזין הם שירז פומן, רוני פחימה ומיכאל גולן - המוכשרים בפני עצמם,
ומשתתפים בו עוד הרבה אמנים ומאיירים מקסימים ומוכשרים מהארץ ומהעולם.





נתבקשתי להכין אימג' ליום ואימג' ללילה, מי שצופה במגזין בשעות היום רואה דברים אחרים מאשר מי שצופה בלילה, רק הרעיון הזה הדליק אותי ממש! אני מאוד מתחברת לנושא הלילה, החלומות, התת מודע והצד האפל (כן, אני יודעת שזה לא יאומן אבל גם לי יש צד אפל...הא הא הא) החלטתי לקחת אימג'ים שאני אוהבת במיוחד מפרויקט הגמר שלי "יומן לילה" ולתת להם מענה באימג'ים של יום.


העבודה לא היתה פשוטה, היות וכשעבדתי על האימג'ים של הלילה לפני מספר שנים, לקחתי צילומי זירוקס תמימים של חרקים, עצים ועוד מוטיבים מעולם הטבע וגזלתי מהם את תמימותם בטכניקה של קולאז' בכך שהפכתי אותם לכל מיני יצורים מוזרים ואפלים. כעת היה עליי "להשיב את תמימותם", ולהחזיר את אור השמש לחייהם :) החלטתי לעבוד ממש על גבי האימג'ים האפלים עצמם, הדפסתי אותם על נייר עיתון צהבהב וציירתי עליהם בצבעי אקריליק. כך יצא שלמשל צילום זירוקס של ג'וק הפך בגירסא הלילית לאיש גורילה מפחיד ומקורנן, ובגרסתו ה"יומית" לסבא חמוד ומודאג הלובש מקטורן משובץ.


לא אגלה לכם מהם שאר האימג'ים כי אני רוצה שתחוו את החוויה המדהימה של להיכנס לכל העולמות האלו ביום ובלילה וליהנות מהאווירה השונה ומהראש של כל מאייר ואמן שמשתתפים במגזין. הנה קישור למי שרוצה להוריד, האפליקציה בחינם! והיא מאוד מאוד שווה.

בינתיים לילה/בוקר טוב!



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה