יום חמישי, 20 ביוני 2013

אלף אלף!

"אהבה במשרד"


כשהייתי קטנה ומשחקת ארץ עיר תמיד ניסיתי איכשהו להיעצר באות אלף. (אם תחשבו על זה זה לא ממש קל) כי אז ידעתי בעל פה את כל הקטגוריות: ארץ: אנגליה, עיר: אשדוד, חי: אוגר, צומח: אגס, דומם: אבן, ילד: אוהד! (בן דודי האהוב) ילדה: אפרת! זה היה ממש כייף כשהייתי מצליחה לקרוא שפתיים של מי שעובר את כל האותיות ועוצרת אותו באות האהובה עליי.

עוד זכרון ילדות נחמד שיש לי הוא מכיתה *אלף* שהיינו עושים מסיבות יומולדת לאותיות, אלו היו קרחנות במיטבן....והיינו מביאים לכל אות מתנות שמתחילות באותה האות. גם אמא שלי ממש אהבה להשתתף במטלה הזאת, גדשה והציפה אותי במתנות לאותיות ובשלב מסוים נטבע מושג
"המתנות של אפרת".


 משום אהבתי הרבה לאות הזו, גם כי בעיני היא האות היפה ביותר בעולם,
התחברתי מאוד לראש של החבר'ה מאאא - הטיפוגרפים המגניבים, שעושים כל כך הרבה דברים למען הטיפוגרפיה העברית שפשוט כדאי שתיכנסו לאתר שלהם.

איור אחד שעשיתי, מתוך סדרה של פרויקט משותף שלנו, מוצג בימים אלה בגלריית המשכן "בית מאירוב" בחולון על קיר שכולו אלף..אלף...אלף..ובו מוצגות עבודות של אמנים ומעצבים שונים, דו מימד ותלת מימד בחגיגת אלפים ואליפות :) התלבטתי אם לשים כאן עוד תמונות אבל מעדיפה שתיגשו לשם ותיהנו מהגילויים המרגשים בעצמכם :)




א-גב,  לפני כמה ימים הלכתי בשכונה שבה אני גרה וראיתי את הדלת הזו:



לא ידעתי אם זו דלת מגורים, כניסה לצוללת או בעצם שער מעבר ליקום מקביל שבו אני אשתו של בילבו בגינס ההוביט, מטליאה גרביים ליד האח ויוצאת להרפתקאות בפלך עם טבעת קסומה.
תראו כמה האלף יפה ואלגנטית מיוחדת לעומת האי שהיא חמודה, אבל איך אומרים, לא אות שמתחתנים איתה ....



אז אפרופו המשפט האחרון, אני כן התחתנתי עם אלף - ארנון, ונולד לנו תינוק מתוקי - אלון,
ויחד גם אנחנו אאא :)




אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה