יום ראשון, 27 באפריל 2014

בנות ים וספינות על כלי פורצלן

אני אוהבת לחלום על מקומות קסומים ורחוקים..
מזג האויר האביבי והשמש החמימה הובילו אותי אל אוקינוסים צלולים,
בנות ים יפיפיות, וספינות  שמגיעות למקומות רחוקים
(כמובן עם המון מפרשים מתנפנפים :)









יצאתי בליין חדש של כלי פורצלן מאוירים בעבודת יד 
חלקם כלים חדשים ויפים וחלקם צלחות וינטג' פרחוניות מקסימות (חכו לפוסט הבא כדי לראות)... אני משתמשת בטושים מיוחדים שלא יורדים במים והתוצאה לפניכם!
למי שמעונין לרכוש אפשר דרך המייל efchek@gmail.com, הפייסבוק שלי
או בטלפון: 0523899029

ובצירוף מקרים נדיר ומרגש פנתה אליי איריס בן חמו המקסימה מהבלוג colorful way
אם אסכים להעביר סדנת ציור על פורצלן ב״בוקר של השראה״  - בוקר קסום שהיא מארגנת
כמובן שהסכמתי בשמחה ואני מתרגשת לקראת האירוע, שהוא כולו השראה ויצירה לנשים.

ובינתיים...ממשיכה להפליג במחוזות הדמיון הקסומים והפורצלן...מי בא איתי?



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה